Doppelraab IV – Bezo
Fritz Raab vyvinul dvojmiestny vetroň Doppelraab v roku 1949. Zámer bol jednoduchý cvičný vetroň. Sedadlo inštruktora bolo nezvykle vyvýšené . Trup v oblasti kokpitu bol zvarený z oceľových rúrok. Zadná časť trupu ako aj výškovka, smerovka a krídlo boli drevenej konštrukcie. Celkovo bolo postavených 6 rôznych verzíí vetroňa. Celkovo bolo vyrobených cca 400ks a z toho cca 100ks individuálne.
Model:
Rozpätie: 2,62 m
Dĺžka: 1,26 m
Mierka: 1/5,3
Plocha krídla: 61 dm ²
Hmotnosť:
Plošné zaťaženie: 41 g / dm ²
Profil krídla : Eppler 205
Vyrezy : Flying Wood
Začiatok stavby: 11.01.2014
Koniec stavby: 30.05.2014
Posádka: 2
Dĺžka: 6,90 m
Rozpätie: 12,76 m
Nosná plocha: 18,0 m2
Pomer strán: 9.74
Prázdna hmotnosť: 185 kg
Maximálna hmotnosť: 380 kg
Trup:
Krídlo:
Povrchová úprava:
Kabína:
https://www.elektromodely.sk/2014/05/doppelraab-iv/https://www.elektromodely.sk/wp-content/uploads/2014/04/IMG_20140530_200541-640x480.jpghttps://www.elektromodely.sk/wp-content/uploads/2014/04/IMG_20140530_200541-300x300.jpgStavba - Vetrone (do r.1970)Fritz Raab vyvinul dvojmiestny vetroň Doppelraab v roku 1949. Zámer bol jednoduchý cvičný vetroň. Sedadlo inštruktora bolo nezvykle vyvýšené . Trup v oblasti kokpitu bol zvarený z oceľových rúrok. Zadná časť trupu ako aj výškovka, smerovka a krídlo boli drevenej konštrukcie. Celkovo bolo postavených 6 rôznych verzíí vetroňa. Celkovo...bezo bezo.tn@gmail.comSubscriberB A Č A B Ú K
Bezo parádička. Som na teba hrdý
Pokracujem pomaly dalej , len nezverejnujem
A prečo nezverejňuješ?
pridane
diky pochvalim malu , ze mi ju prepozicala :)
Inak kukam, ze profil mas stejny ako ja na plameniakovi, zmeriame sily na svahu ked sa vratim
Len aby si to dovtedy stihol postavit. Nemyslel som vtáka, ale vtáka.
parádna dielnička Bezo
paradicka