O 18:15 sme už čakali na parkovisku vo Vipave na domáceho s kľúčami. Absolvoval s nami cestu 15km na Nanos kde je jeho chata. To už tam čakali naši českí bratranci z druhého kolena Radek, Tomáš a Jirka. Chata pre 7 osôb je plne vybavená, 2 spálne, obývacia miestnosť, kuchyňa vo fulke a sociálky.
Radek narazil sud s Plzňou a Jirka s Tomášom rozpálili gril. Ja som ugriloval klobásy a mohlo sa ísť do tepla kuť plány na ďalší deň.
Ráno rýchle raňajky (šunka, syr, koláče, káva, čaj) a šlo sa na svah Zajčica. Rúbanisko tam ešte bolo, ale zmizli dve bázové borovice, ktoré robili krutú sejftylajnu. Podmienky slabé, vietor okolo 5m/s, časy okolo 60, odlietali sme 3 kolá plus jednu skupinu a začalo pršať. Cesta na nanos, zapálenie grilu, Radek vytiahol naložené flákoty, pípa v permanencii a poďho hodnotiť deň. Po prvom dni som bol prvý, Ferko tretí, Robo deviaty a Zdeno po smole na podmienky až 28.
Sobota ráno praženica a cesta na Strmcu. Vykúkalo slnko a to bola predzvesť veľkej zábavy. Južné svahy už bývajú také… Dolietali sa zvyšné dve skupiny a začalo sa piate kolo. Ja som lietal ako posledný a tak som si počkal na svoj prvý let takmer 2 hodiny. Boh kopca ma asi nemá rád a tak som mal prvú sedem-stovku. To som bol ešte stále druhý (po škrtnutí), Ferenc klesol na štvrté miesto, robo na dvanáste a Zdeno zostal na 29 mieste. Ja som dostával facky ďalej a 4 po sebe idúce sedemstovky ma zhodili na 16. miesto. František držal v ruke stále bramboru (4), Roba tiež boh kopca neobľubuje a spadol na 20 miesto, Zdeno si polepšil na 25 miesto.
Večer bol na letisku vo Vipave banket. Čevapi, kotlety, zeleninový šalát, víno, someliér… Tento rok sme boli za inteligentov a ako posledný sme nezhasínali… Triezvy sme sa vrátili na chatu. Ja som si dal rally časovku do kopca, František stíchol a dúfal, že to dobre dopadne. Na chate sme dorazili sud poohovárali bubliny a šli sme spať.
V nedeľu ráno sme opäť vyrazili na Strmcu. Podmienky v prvom kole pripomínali tie zo soboty a ja som pokračoval v šesťdesiatkach za 700. Podmienky sa zlepšovali a bubliny silneli. Lietalo sa od 33 do 55s. Ja som konečne zaletel pod 50 a takmer z toho bola škrtačka. V desiatom kole sa nadomnou bohovia kopca konečne zmilovali a zaletel som 39 za 998b. To ma dostalo na 13 miesto. V poslednom kole po nálete z obrovskej výšky  sa ale opäť so mnou pohrávali, energia mi vydržala na 2 prelety a model spomalil a zrýchlil až v poslednom prelete. Bol z toho čas 41, ale Sebastien Lanes zaletel najrýchlejší čas súťaže 33 a ja som zo 41 mal 808b. Klesol som na 14 miesto. Robo klesol na 21, a Zdeno si polepšil na 23 miesto a František klesol o jedno miesto a skončil tak z nás ako najlepší na 5 mieste.
Sláva víťazom a česť porazeným.
Výsledky na f3xvault:
Fotky od Tomáša:

Poradie svetového pohára:

Laco

More Posts - Website

Follow Me:
Google PlusYouTube

https://www.elektromodely.sk/wp-content/uploads/2023/04/IMG_20230422_102747-640x361.jpghttps://www.elektromodely.sk/wp-content/uploads/2023/04/IMG_20230422_102747-200x113.jpgLacoAkcie, súťažeF3FVo štvrtok sme sa vybrali v zložení Fero, Robo, Zdeno a ja na súťaž do Slovinska. Robo vyrazil ráno a cestou naložil Zdena, ja som vyrazil po jedenástej a v Pétržke som naložil Františka.O 18:15 sme už čakali na parkovisku vo Vipave na domáceho s kľúčami. Absolvoval s nami...Svahové lietanie