Včera som dokončil nový model z produkcie Aviatik composites – FALCO. Meno som nevymyslel ja a ano, nepáči sa mi. Ale s tým ja nič neurobím.
Je to 60 palcovka (150cm). Vyrábať sa budú tri verzie C80 (C90)/G40; C55/G20 a sklená verzia G110/G40. Bude sa vyrábať verzia vetroň a po odrezaní špice vznikne motroň.
Ja mám verziu ktorá nebude v sériovej výrobe C160/C50 s pohonom takmer 1kW. Vrtuľa 14/8GM. Hmotnosť mojej ťažkotonážnej verzie je 1105g. Osadený je servami 6x KST X8, Regulátor 80A, Akumulátor Tatu 3S1300 – 100C. Kvôli ťažkému pohonu som nalieval do chvosta 25g olovených guličiek.
Zálet prebehol dnes na Bezovci pri vetre 10-15m/s a kľudne by model ešte uviezol pol kila balastu. Môj model je ale určený na blbnutie v slabých podmienkach, lebo do poriadnych svahových podmienok mám Wasabi F3F. Ťažisko 70mm som vypočítal správne, lebo nebolo potrebné počas prvého letu žiadnych zásahov do nastavení trimov. Veľa som ale za takého vetra zistiť nemohol, takže získané informácie budú v bezvetrí irelevantné. Dúfam, že počas predĺženého víkendu bude aspoň jeden deň letový a ja budem môcť malucha vyladiť.

Laco

More Posts - Website

Follow Me:
Google PlusYouTube

https://www.elektromodely.sk/wp-content/uploads/2023/04/DSC_4187-542x361.jpghttps://www.elektromodely.sk/wp-content/uploads/2023/04/DSC_4187-170x113.jpgLacoNajnovšieVetrone - ostatné " oštepy, súťažné,..."Včera som dokončil nový model z produkcie Aviatik composites - FALCO. Meno som nevymyslel ja a ano, nepáči sa mi. Ale s tým ja nič neurobím.Je to 60 palcovka (150cm). Vyrábať sa budú tri verzie C80 (C90)/G40; C55/G20 a sklená verzia G110/G40. Bude sa vyrábať verzia vetroň a po...Svahové lietanie